Yorum ekle

Yazarın eklediği makalelere yapacağınız yorum, kendisi için iyi bir geri dönüş olacaktır.

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
Okunamayan kodu yenilemek için resmin üstüne tıklayınız

Yorumlar 49

hakan
hakan 22 Ocak 2017 08:42
KOMUTANIM epostama kod gelmiyor.
FURKANMEHMET KAYAALP
FURKANMEHMET KAYAALP 28 Aralık 2016 15:04
abi benim fazla bilgim yok ama size katılmak isterim
FATİH
FATİH 23 Aralık 2016 17:17
  • 12 yaşındayım katılabilirmiyim sadece üye olucam hacker olmak istemiyorum sadece üye olucam

Göktuğ ak
Göktuğ ak 8 Aralık 2016 14:08
Bu konuda biraz bilgim var bende hacker olmak istiyorum bu güzel vatanı korumak istiyorum benim e postama niye kod gelmiyor
mahirsavran34
mahirsavran34 7 Aralık 2016 23:29
abı 17 yasındayım ve e postama kod gelmıyo yanı olmuyoo



e posta kod gelmıyoo
Berke
Berke 2 Aralık 2016 04:11
Baskan turk hacker  teama katkı saglamak icin katılmak istiorm ama kod gitmior yas 13 baskan dedigim için kb sunla bi ilgilenebilirmisiniz 

Baskan aydın hacker teama katılarak katkıda bulunmak istiorm ama kod gelmior epostaya yasım 13 baskan dedigim için kusura bakmayın sunla bi ilgilenebilirmisiniz 
Semih Solak
Semih Solak 12 Kasım 2016 21:09
abi SELAMUN ALEYKÜM abi yaşım 13 2003 doğumluyum ama hackerlik öğrenmek istiyorum siz abilerime karşı saygısızlık etmeyeceğime ve heckerlik öğrendikten sonra TÜRK sitelerini patlatmayacağıma şeref sözü veriyorum sadece beni alıp denemenizi istiyorum sadece siz abilerimden 1 şans istiyorum
Adem
Adem 8 Kasım 2016 20:52
Abi Ben 5 Yıldır Hacker Olmak İstiyorum Ama Naptıysam Boş Benim Sizin Yardımlarıyla Allah In İzniyle Hacker Olmak İstiyorum Tabi Siz Onaylarsanız

Buğra
Buğra 6 Kasım 2016 21:04
Komtanım yaşım 15 beni de bu şerefli vazifede sizlerin yanında olmaktan şeref duyarım allahın izniyle bu şerefli göreve layık olurum.  Form ismim : bugra0715
yağmur
yağmur 1 Kasım 2016 18:20
e-mail adresine onay kodu neden gitmiyor ? 
hackkrizi
hackkrizi 28 Ekim 2016 16:48
​​​​abi bemin yaşım 14 sizin gibi olmak istiyorum yaşımı büyük yaptım çünkü kabul etmaez diye bende sizin gibi hackker olmak istiyorum vede yapıcam.
Tayfun
Tayfun 27 Ekim 2016 19:50
Alıntı: Berke
Alım kaç yaştır?
13 yaşındayım yaşım küçük ama hacker olmak istiyorum.
Bu ülkeyi sonuna kadar korumayı görevim olarak görüyorum
Hackerlik konusunda biraz bilgim var





Abi Yasim 13 ama hackerlik konusundan birazcık anlarım en son Kurdistantv yi zaman asımına uğrattım :) sizde izin verirseniz Ayyıldız Tim e katılmak istiyorum :)



abi ben bir site hackledim witeyede kendi yaptığım indeximi attım bunu size ispatlarsam alırmısınız beni

abi ben 15 yasımdayım ve hackerliğe çok meraklıyım ve büyük bir istekle hacker olmak istiyorum VATANIMI SİBER SALDIRILARA KARŞI KORUMAK İSTİYORUM bir site hackeyip kendi yaptığım indeximi siteye atsam kabul edermisiniz  
Çağan
Çağan 25 Ekim 2016 20:35
Merhabalar,
13 yaşındayım ve size dahil olabilirmiyim?
Yaş sınırı ve katılım şartları nedir?
                                                iyi günler 
Çağam
Çağam 25 Ekim 2016 20:27
Merhabalar,
Yaş sınırı acaba ve katılmak için şartlar nedir?
İbrahim
İbrahim 24 Ekim 2016 12:41
Selamün Aleyküm abilerim ablalarım ben 17 yaşında bilgisayardan iyi anlayan ve anlatılan herşeyi kapıp ezberleyen birisiyim Vatan'ım milletim için düşünmeden canımı feda ederim sizlerle olmayı vatanımı milletimi ülkemi savunmayı cidden çok istiyorum.   TEL:05417159858  
Face link: https://www.facebook.com/ibrahim.bayar.169          

  ALLAH (C.C) Sizleri Başımızdan Eksik Etmesin..                
Reşat
Reşat 21 Ekim 2016 20:18
EY sayın (Ay yıldız TİM ) size bu başvuruyu yapıyorum çunku bende bir siber asker olmak istiyorum çünkü ben kücükken çok fazla hacklendim bunu ailem bilmiyor ve bu olayı %50 olarak herkes yaşadıgını görüyorum bunun için diğer arkadaşlarım için intikam almak istiyorum (AY YILDIZ TİM'E)


                SEVGİLERRR SAYGILAR ABİLERİM VE ABLALARIM

Ahmetk368
Ahmetk368 16 Ekim 2016 17:48
Alıntı: Berke
Alım kaç yaştır?
13 yaşındayım yaşım küçük ama hacker olmak istiyorum.
Bu ülkeyi sonuna kadar korumayı görevim olarak görüyorum
Hackerlik konusunda biraz bilgim var

yiğit yusuf
yiğit yusuf 16 Ekim 2016 11:14
öncelikle binbaşılarım ven daha üst komutanlarım bana hack program linkleri verirseniz size nebileyim program felan  yazarım yani vatan için herşey yapılır

                       

                                                                       #sesizcenöbetteyiz

18 yaş 
GFEUEUEUEEUUEUUEEUUEEUUEUEUEUE
GFEUEUEUEEUUEUUEEUUEEUUEUEUEUE 14 Ekim 2016 09:53
kac yas altı alım var

petri dish line split nasıl yapılır?

12.5414.2323 kodu ABD FUZE SAVAR KODUDUR 

s.a 534651687434168743468743546438413434354 yaşındayim alim varmi 
Efe Topal
Efe Topal 11 Ekim 2016 11:20
benim yaşım 13 hacker olmaya  8 yaşından meraklıyım vatanımı milletimi seviyorum sizin gibi vatan severlerin arasında yer alırsam sevinirim hackerlıkla ilgili bilgilerim var 
Emre Coskun
Emre Coskun 5 Ekim 2016 22:11
Merhaba Ayyıldız tim Yaşım 15 Biraz Orta Derece Bilgim Var Hackerlik Konusunda Sizin Gibi Hacker Olmak istiyorum çok gurur verici birşey telefon numaram 05318297038
eren tan
eren tan 3 Ekim 2016 19:47
Allah ve Vatan yolunda verdğiniz bu kutlu görevde size başarılar dilerim Allah yardımcınız olsun
☪★

Yaşım 13 Hacker Olmak İstiyorum Bunu Hesap Çalmak İçin Değil Ülkemi Korumak İçin İstiyorum 
Can1998
Can1998 1 Ekim 2016 12:35
AYYILDIZ TİM Alımlar 14 Yaş ve Üstü Olarak Duydum, 18 Yaşındayım DDoS Atmayı Biliyorum Azcık Blgim Var Vatanımı Sonuna Kadar Korumak İstiyorum Umarım Okudunuz, Bu Vatan Bizim Gibi Hackerlara Mehmetciklere Emanet!
Sizin Gibi Vatan Sever İnsanlara Emanet!

Alıntı: efe
Abi Cidden Çok Katılmak İstiyorum Alt Yapıya Yardım Ederim Sonuna Kadar tel:05319032633 face: www.efe.bilgili752.com
Senle iletişime en kısa zamanda geçiceğiz.

Alıntı: nurullah
Ben Ayyıldız Time Katılmak İstiyorum Birazda Olsa HACKER lik Ogrenmeye Çalısıyorum Kuralay abi me selamlar :)

Aleyküm Selam, Nurullah, Yaşın 14 ve Üstüyse Seni Guruba Alıp Eğite Biliriz, Sende Bizim Gibi Hacker Olabilirsin Ama Telefon Numaranı ve Skype veya FaceBook'unu Bize Vermelisin, Yorumun İçin Teşekkürler - AYYILDIZ TİM - Atakan

Alıntı: HÜSEYİN CAN
abi ben hacker olmak istiyoru ulkemi miletimi korumak istiyrum
Kardeşim Sizin Gibi Vatan Sever Hackerler Yetiştiriyoruz Eğer Yaşın 14 yaş ve üstüyse Telefon Numaranı ve Skype Adresini Bize Vermelisin - Ayyıldız Tim - Atakan
ahmet göktuğ amuca
ahmet göktuğ amuca 1 Ekim 2016 00:05
ben 16 yaşındayım bilişim öğrencisiyim bende sizin gibi olmak istiyorum vatan için canımı bile veririm benim yaşadığım yerde şehitler var kilitbahire baktimi şehitliğe gitimi bende bu yaşımda bir şeyler yapmalıyım diye düşünüyorum ama fazla bilmiyorum hacker olma konusunda ama öğrenipte vatanıma yardımcı olmak istiyorum
Mert Korkmaz
Mert Korkmaz 30 Eylül 2016 11:54
AYYILDIZ TIM ♥

AYYILDIZ TIM ♥♥♥
nurullah
nurullah 28 Eylül 2016 20:17
Ben Ayyıldız Time Katılmak İstiyorum Birazda Olsa HACKER lik Ogrenmeye Çalısıyorum Kuralay abi me selamlar :)
Qumbat
Qumbat 26 Eylül 2016 10:28
Yasim 17 Internetde Dolandiricilarin Karsisinda Durmak istiyorum Yani Hacker Olmak Istiyorum
amerix
amerix 17 Eylül 2016 15:11
abi yaşım 12 küçüğüm ama hep hacker olmak istemişimdir cmd falan kodları ögrenmeye çalışıyorum eğer isterseniz bana yardım edip geliştiribilirsin hep takma adım falan koyuyorum nede olsa konu vatan konusu hayırlı günler

derslerim falan kötü bari beni bunla gurur duysunlar abi memlete hayırlı birisi olayım  saygılar

abi yasım baya kucuk ve digerleri gibi hacker olmak istiyorum diye bisey olmadıgının farkındayım benim istedigim yazılım bilgimi geristirim java c++ vb dilleri ogrenip kendi capımda program yapmak beni anliyanlar varmı ?

günah
günah 15 Eylül 2016 15:36
bir günde 2500 youtube hesabı,5000-6000 instagram ve twitter hesabı acabilirim.Ayrıca klavyede cok hızlıyazarım.ve NOKTA(espirili biriyim) yaş:16 tecrübe:yaşımın 20 katı...

doğukan
doğukan 13 Eylül 2016 20:37
Allah hepinize sağlık sıhat versin başka ülklelere karşındurmadan çalışıyorsunuz Allah hepinizi korusun Allah hepinize sabır zaman versin yarrabim amin

Ayyıldız Tim Duyuru

Yeni Twitter Hesabımız Açıldı ! ( 09.09.2017 )
@AyyildizTim112 Takip Et
Facebook Hesabımızı Beğenerek Bize Destek Olabilirsiniz !
Bu pencereyi kapattığınız andan itibaren yeni bir duyuru yapılmadığı sürece bir gün boyunca tekrar karşınıza çıkmayacaktır.