Üyelik Aktivasyon Problemi

Son Zamanlarda Serverden Kaynaklı Üyelik Aktivasyon Problemi Yaşanmaktadır Bununla ilgili Çalısmalar Devam Etmektedir

Yorum ekle

Yazarın eklediği makalelere yapacağınız yorum, kendisi için iyi bir geri dönüş olacaktır.

Okunamayan kodu yenilemek için resmin üstüne tıklayınız

Yorumlar 12

mehmet
mehmet 17 Nisan 2019 23:21
Ya gelmıyo arkadaş gelmıyo 1 ay önce denedim gmail e doğrulama kodu modu hiçbir şey aktivasyon link i falan hiçbişi gelmıyo sizin yapacağınız sistemi genç hacker alıcakmışta üye forumuymuşta arkadaş adam gibi sistem yapın çıldırıcam yapmadığım denemedıgım yol kalmadı,1 aydrı hiçbir şekilde farklı gmail ler ile de kayıt olamıyorum.Düzeltin artık önümüze engel koymaktan baska hıcbır ıse yaramıyor.

Ya gelmıyo arkadaş gelmıyo 1 ay önce denedim gmail e doğrulama kodu modu hiçbir şey aktivasyon link i falan hiçbişi gelmıyo sizin yapacağınız sistemi genç hacker alıcakmışta üye forumuymuşta arkadaş adam gibi sistem yapın çıldırıcam yapmadığım denemedıgım yol kalmadı,1 aydrı hiçbir şekilde farklı gmail ler ile de kayıt olamıyorum.Düzeltin artık önümüze engel koymaktan baska hıcbır ıse yaramıyor.
Cem
Cem 21 Mart 2019 02:22
1 haftadır aktıvasyon kodu almaya calısıyorum lutfen yardımcı olun

1 haftadır aktıvasyon kodu almaya calısıyorum lutfen yardımcı olun

1 haftadır aktıvasyon kodu almaya calısıyorum lutfen yardımcı olun
AzimDrmz235
AzimDrmz235 14 Mart 2019 21:21
Daha öncede ulaşmaya çalıştım yardım edin kaç haftadır katılamadım

Daha öncede ulaşmaya çalıştım yardım edin kaç haftadır katılamadım

Hala aktivasyon maili gelmiyor yardım edin lütfen
Sessiz crew
Sessiz crew 9 Mart 2019 18:43
Merhaba Ayyıldız Tim;

Yaklaşık 4.5 Senedir Forum Üyesiyim Son Zamanlarda Foruma Giremiyorum E-Posta Doğrulama Kodu Gelmiyor....

Hesap Kullanıcı Adı: Sessiz Crew

Hesap İlişkili E-posta: sezerakkata@gmail.com

Gerekli Tüm Bilgiler Bunlardır...

Şuan Yazdığım E-Postada Buna Aittir...


Not: Google Au Onay Kodu Alamıyorum Telefon Değişti...
Kenan
Kenan 25 Mart 2018 03:08
E postam aktif olmuyor lütfen yardımcı olursanız sevinirim ..
BERAT CAN ESER
BERAT CAN ESER 4 Aralık 2016 00:09
Yarıdm edin aktivasyon linki gelmiyor tam 4 tane hesap la denedm gelmyor gelmyor yardm edn
cyber_fight
cyber_fight 1 Kasım 2016 22:18
aktivasyon maili gelmiyor !!
hat
hat 1 Kasım 2016 16:53
eposta sorunu var lütfen yardım edbilirmisiniz tired_face  disappointed 
akifgucek
akifgucek 30 Ekim 2016 11:17
ben üye oldum banim emailim yanlış yazmısım mesaj gelmedi lütfen duzeltilsin korkuyorum baskasına gitti diye
Eyüp
Eyüp 28 Eylül 2016 21:22
28 eylül 2016 da üye oldum ama eposta adresime aktivasyon kodu gelmedi yeniden denedim gene aynı sonuç.
metin
metin 11 Eylül 2016 16:54
aktivasyton kodu gelmiyor sayın admin.
bir site şikayeti nasıl yapacam.
yiğit
yiğit 7 Eylül 2016 14:14
hala aktivasyon kodu gelmiyo