Aktivasyon Problemi Giderilmiştir

Üyelik Aktivasyon Problemi Giderilmisşir. Aktivasyon Maili Gelmeyen Kullanıcılar Yeniden Forumdan Aktivasyon Talep Edebilirler.

Yorum ekle

Yazarın eklediği makalelere yapacağınız yorum, kendisi için iyi bir geri dönüş olacaktır.

Okunamayan kodu yenilemek için resmin üstüne tıklayınız

Yorumlar 38

Yasin Gök
Yasin Gök 1 Nisan 2019 11:14
Dogrulama linki gmail lime gelmiyor bir yardim edermisin

Dogrulama linki gmail lime gelmiyor bir yardim edermisin
Nick Endwolf
Abdulkadir
Abdulkadir 23 Mart 2019 23:22
Aktivasyon kodunu alamıyorum...
Mehmet Köker
Mehmet Köker 19 Mart 2019 14:38
Merhabalar
Uye oldum aktivasyon kodu gelmedi yardımcı olursanız sevinirim

Merhabalar
üye oldum email adresime aktivasyon kodu gelmedi yardımcı olursanız sevinirim

Merhabalar
üye oldum email adresine aktivasyon kodu gelmedi yardımcı olursanız sevinirim
AzimDrmz235
AzimDrmz235 10 Mart 2019 14:52
Mail bana da gelmedi ancak diğer arkadaşlara spam ve çöp kutusuna bakmalarını öneririm belki oraya gelmiştir çünkü googlenin yapay zekaları bazen güvenli mailleride otomatik olarak spama gönderiyor ama bir ihtimal olarak söylüyorum bana gelmedi 2 gündür deniyorum ve bir türlü ulaşamadım yardım edebilirmisiniz
Berke
Berke 13 Mayıs 2018 23:09
aktivasyon kodu e-maile gelmiyor.
nickim: skaylack
cekirdekseverim
cekirdekseverim 13 Mayıs 2018 22:09
Keşke telefonla da onaylayabilsek çünkü bugünden beri uğraşıyorum hiç e-posta gelmedi.

Keşke telefonla da onaylayabilsek çünkü bugünden beri uğraşıyorum hiç e-posta gelmedi.

Keşke telefonla da onaylayabilsek çünkü bugünden beri uğraşıyorum hiç e-posta gelmedi.
skaylack
skaylack 13 Mayıs 2018 12:09
aktivasyon kodu e-mailime gelmiyor, nickim skaylack

aktivasyon kodu e-mailime gelmiyor, nickim skaylack
Erdem
Erdem 31 Mart 2018 11:45
Benimde aynı sekilde bu tür problem basıma geldi başvuru yapıcaktım üye oldum aktivasyon kodu e posta adresime gelmedi su an ilgilenirmisin rica etsem.

Benimde aynı sekilde bu tür problem basıma geldi başvuru yapıcaktım üye oldum aktivasyon kodu e posta adresime gelmedi su an ilgilenirmisin rica etsem.

Benimde aynı sekilde bu tür problem basıma geldi başvuru yapıcaktım üye oldum aktivasyon kodu e posta adresime gelmedi su an ilgilenirmisin rica etsem.

Benimde aynı sekilde bu tür problem basıma geldi başvuru yapıcaktım üye oldum aktivasyon kodu e posta adresime gelmedi su an ilgilenirmisin rica etsem.

benimde aynı sekilde e postama dogrulama linki gelmiyor bi el atarmısınız rica etsem.

benimde aynı sekilde e postama dogrulama linki gelmiyor bi el atarmısınız rica etsem.

benimde aynı sekilde e postama dogrulama linki gelmiyor bi el atarmısınız rica etsem.[quote=theheylen67]Aktivasyon kodu e-maile gelmiyor lütfen hesabımı aktif edermisiniz Üstadım
B
B 16 Mart 2018 22:33
bende halen aktivasyon kodu gelmiyor ilgilenirseniz sevinir

bende halen aktivasyon kodu gelmiyor ilgilenirseniz sevinir

bende halen aktivasyon kodu gelmiyor ilgilenirseniz sevinir
Recep
Recep 11 Mart 2018 19:37
Aktivasyon sorunu yaşıyorum yardım eder misiniz?

Nick: joyned
Sinan
Sinan 5 Şubat 2018 16:45
başvuru yapamıyorum 311nolu satırda hata veriyor

başvuru yapamıyorum 311nolu satırda hata veriyor
Halil
Halil 31 Ocak 2018 21:41
Başvurumu Tamamladım.Ancak Hata Verdi.
Lütfen Yardım...
vaylanzzzz
vaylanzzzz 9 Aralık 2016 22:31
Aktivasyon kodu e-maile gelmiyor lütfen hesabımı aktif edermisiniz Üstadım
nickim:vaylanzzzz
Doğukan Yılmazel
Doğukan Yılmazel 9 Aralık 2016 01:32
Merhaba bana da mail gelmedi yardımcı olur musunuz lütfen?
Emirhan
Emirhan 3 Aralık 2016 20:36
Bana hala kod gelmedi

216
216 3 Aralık 2016 18:42
Hayla gelmiyor 

Hata var kod gelmiyor
karakoc
karakoc 3 Aralık 2016 16:28
aktivasyon kodu tekrar tekrar denememe rağmen gelmiyor.
muharrem
muharrem 3 Aralık 2016 13:47
bir çok kez tekrar denedim ama olmuyor



bir çok kezdenedim ama mail gelmiyor lütfen yardım edin

bir çok kez denedim ama aktivasyon maili gelmiyor lütfen yardım edin
kişi
kişi 2 Aralık 2016 01:19
Aktivasyon kodu gelmiyor. Sıkıntının varlığı ilginizi celbeder de çözüm getirirseniz gerçekten çok müteşekkir olacağız.
Mehmet Emir Doğan
Mehmet Emir Doğan 9 Kasım 2016 19:11
Banada aktivasyon kodu gelmedi
Mehmet Sait Çiftçi
Mehmet Sait Çiftçi 3 Kasım 2016 16:13
6 defa denememe rağmen kod mailime hala gelmedi
Gufran Yeşilyurt
Gufran Yeşilyurt 2 Kasım 2016 21:40
Merhaba,
Aktivasyon ile ilgili problem hâlâ devam ediyor bilginize...
Serhat Kıratlı
Serhat Kıratlı 31 Ekim 2016 20:14
Sayın Yetkili
Aktivasyon problemi hala devam etmektedir.yenileme yapılmasına rağmen hala sorun geçmemiştir

Bilginize

Kullanıcı Adı: serhatrastinn
Serhat Kıratlı
Serhat Kıratlı 31 Ekim 2016 15:53
aktivasyon kodu hala gelmiyor yardımcı olacak büyüklerime şimdiden teşekkür ederim...
Emirhan
Emirhan 28 Eylül 2016 18:35
Bana hesap aktivasyon maili gelmiyor
Murat
Murat 17 Eylül 2016 17:23
e posta adresi benimdir kayıt olmak istedim ama aktivasyon kodu bir türlü gelmiyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
mavisimtra
mavisimtra 16 Eylül 2016 23:05
Цитата: mavisimtra
aktivasyon kodu bekliyorum bende foruma giremiyorum

Sayın Yetkili
Aktivasyon problemi hala devam etmektedir.yenileme yapılmasına ragmen hala sorun aşılaamamıstır

Bilginize

Kullunıcı Adı: efetimi87


sorun çözüldü bugun kod geldi bilginiz olsun devrelerim komutanlarım
mavisimtra
mavisimtra 15 Eylül 2016 16:36
aktivasyon kodu bekliyorum bende foruma giremiyorum

Sayın Yetkili
Aktivasyon problemi hala devam etmektedir.yenileme yapılmasına ragmen hala sorun aşılaamamıstır

Bilginize

Kullunıcı Adı: efetimi87
bigbang0101
bigbang0101 9 Eylül 2016 09:40
ben şimdi yaptım ge!di tekrar deneyin yada yeni üye o!un ...

arkadaslar duzeltılmıs bende yaptım oldu 
Merat
Merat 8 Eylül 2016 04:27
maile aktivasyon kodu gelmiyor. Lütfen ilgilenirseniz Teşekkür ederim.

Aktivasyon kodu gelmiyor  Sevgili  komutanlarım