Aktivasyon Problemi Giderilmiştir

Üyelik Aktivasyon Problemi Giderilmisşir. Aktivasyon Maili Gelmeyen Kullanıcılar Yeniden Forumdan Aktivasyon Talep Edebilirler.

Yorum ekle

Yazarın eklediği makalelere yapacağınız yorum, kendisi için iyi bir geri dönüş olacaktır.

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
Okunamayan kodu yenilemek için resmin üstüne tıklayınız

Yorumlar 26

vaylanzzzz
vaylanzzzz 9 Aralık 2016 22:31
Aktivasyon kodu e-maile gelmiyor lütfen hesabımı aktif edermisiniz Üstadım
nickim:vaylanzzzz
Doğukan Yılmazel
Doğukan Yılmazel 9 Aralık 2016 01:32
Merhaba bana da mail gelmedi yardımcı olur musunuz lütfen?
Emirhan
Emirhan 3 Aralık 2016 20:36
Bana hala kod gelmedi

216
216 3 Aralık 2016 18:42
Hayla gelmiyor 

Hata var kod gelmiyor
karakoc
karakoc 3 Aralık 2016 16:28
aktivasyon kodu tekrar tekrar denememe rağmen gelmiyor.
muharrem
muharrem 3 Aralık 2016 13:47
bir çok kez tekrar denedim ama olmuyor



bir çok kezdenedim ama mail gelmiyor lütfen yardım edin

bir çok kez denedim ama aktivasyon maili gelmiyor lütfen yardım edin
kişi
kişi 2 Aralık 2016 01:19
Aktivasyon kodu gelmiyor. Sıkıntının varlığı ilginizi celbeder de çözüm getirirseniz gerçekten çok müteşekkir olacağız.
Mehmet Emir Doğan
Mehmet Emir Doğan 9 Kasım 2016 19:11
Banada aktivasyon kodu gelmedi
Mehmet Sait Çiftçi
Mehmet Sait Çiftçi 3 Kasım 2016 16:13
6 defa denememe rağmen kod mailime hala gelmedi
Gufran Yeşilyurt
Gufran Yeşilyurt 2 Kasım 2016 21:40
Merhaba,
Aktivasyon ile ilgili problem hâlâ devam ediyor bilginize...
Serhat Kıratlı
Serhat Kıratlı 31 Ekim 2016 20:14
Sayın Yetkili
Aktivasyon problemi hala devam etmektedir.yenileme yapılmasına rağmen hala sorun geçmemiştir

Bilginize

Kullanıcı Adı: serhatrastinn
Serhat Kıratlı
Serhat Kıratlı 31 Ekim 2016 15:53
aktivasyon kodu hala gelmiyor yardımcı olacak büyüklerime şimdiden teşekkür ederim...
Emirhan
Emirhan 28 Eylül 2016 18:35
Bana hesap aktivasyon maili gelmiyor
Murat
Murat 17 Eylül 2016 17:23
e posta adresi benimdir kayıt olmak istedim ama aktivasyon kodu bir türlü gelmiyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
mavisimtra
mavisimtra 16 Eylül 2016 23:05
Цитата: mavisimtra
aktivasyon kodu bekliyorum bende foruma giremiyorum

Sayın Yetkili
Aktivasyon problemi hala devam etmektedir.yenileme yapılmasına ragmen hala sorun aşılaamamıstır

Bilginize

Kullunıcı Adı: efetimi87


sorun çözüldü bugun kod geldi bilginiz olsun devrelerim komutanlarım
mavisimtra
mavisimtra 15 Eylül 2016 16:36
aktivasyon kodu bekliyorum bende foruma giremiyorum

Sayın Yetkili
Aktivasyon problemi hala devam etmektedir.yenileme yapılmasına ragmen hala sorun aşılaamamıstır

Bilginize

Kullunıcı Adı: efetimi87
bigbang0101
bigbang0101 9 Eylül 2016 09:40
ben şimdi yaptım ge!di tekrar deneyin yada yeni üye o!un ...

arkadaslar duzeltılmıs bende yaptım oldu 
Merat
Merat 8 Eylül 2016 04:27
maile aktivasyon kodu gelmiyor. Lütfen ilgilenirseniz Teşekkür ederim.

Aktivasyon kodu gelmiyor  Sevgili  komutanlarım
YIGITOGLU
YIGITOGLU 7 Eylül 2016 14:12
4 kez tekrar göndermeme rağmen mail hala gelmedi bilginiz olsun.

bendede gelmiyor

harun
harun 6 Eylül 2016 20:47
hayır hala devam ediyor foruma üelik alınmıyor bi problem var ve kimse yardımcı olmuyor bugün 4. günüm aktivasyon sorununa bi çözüm veya benim üyeliğimi lütfen onaylarmısınız.

Alıntı: Mazlum Özdemir
Bende hala hata veriyor. Aktivasyon kodu gelmiyor.
Alıntı: Türker
Bende sabahtan beri uğraşıyorum babada gelmedi.
Alıntı: Efekan
Bana hala kod gelmedi mail olarak.
Alıntı: EMRE COŞKUN
aktivasyon kodu gelmiyor  sevgili  komutanlarım
Alıntı: suyuntozuf
aktivasyon kodumu hala alamadım lütfen yardım edin

Benim e-mail'e yolladığınız kod gelmiyor yardımcı olabilir misiniz?

aktivitasyon maili bircok kez talep etmeme rağmen gelmediğini söylemek istiyorum


bu soruna bir çözüm gelecek mi lütfen bilgilendirebilir misiniz
suyuntozuf
suyuntozuf 5 Eylül 2016 18:39
aktivasyon kodumu hala alamadım lütfen yardım edin

Benim e-mail'e yolladığınız kod gelmiyor yardımcı olabilir misiniz?

aktivitasyon maili bircok kez talep etmeme rağmen gelmediğini söylemek istiyorum 
Efekan
Efekan 3 Eylül 2016 12:55
Bana hala kod gelmedi mail olarak.
EMRE COŞKUN
EMRE COŞKUN 28 Ağustos 2016 21:54
aktivasyon kodu gelmiyor  sevgili  komutanlarım
cracker40
cracker40 19 Ağustos 2016 15:57
şifremi unuttum
Türker
Türker 16 Ağustos 2016 15:06
Bende sabahtan beri uğraşıyorum babada gelmedi.
Mazlum Özdemir
Mazlum Özdemir 16 Ağustos 2016 09:27
Bende hala hata veriyor. Aktivasyon kodu gelmiyor.

Ayyıldız Tim Duyuru

Yeni Twitter Hesabımız Açıldı ! ( 09.09.2017 )
@AyyildizTim112 Takip Et
Facebook Hesabımızı Beğenerek Bize Destek Olabilirsiniz !
Bu pencereyi kapattığınız andan itibaren yeni bir duyuru yapılmadığı sürece bir gün boyunca tekrar karşınıza çıkmayacaktır.