Aktivasyon Problemi Giderilmiştir

Üyelik Aktivasyon Problemi Giderilmisşir. Aktivasyon Maili Gelmeyen Kullanıcılar Yeniden Forumdan Aktivasyon Talep Edebilirler.

Yorum ekle

Yazarın eklediği makalelere yapacağınız yorum, kendisi için iyi bir geri dönüş olacaktır.

Okunamayan kodu yenilemek için resmin üstüne tıklayınız

Yorumlar 26

vaylanzzzz
vaylanzzzz 9 Aralık 2016 22:31
Aktivasyon kodu e-maile gelmiyor lütfen hesabımı aktif edermisiniz Üstadım
nickim:vaylanzzzz
Doğukan Yılmazel
Doğukan Yılmazel 9 Aralık 2016 01:32
Merhaba bana da mail gelmedi yardımcı olur musunuz lütfen?
Emirhan
Emirhan 3 Aralık 2016 20:36
Bana hala kod gelmedi

216
216 3 Aralık 2016 18:42
Hayla gelmiyor 

Hata var kod gelmiyor
karakoc
karakoc 3 Aralık 2016 16:28
aktivasyon kodu tekrar tekrar denememe rağmen gelmiyor.
muharrem
muharrem 3 Aralık 2016 13:47
bir çok kez tekrar denedim ama olmuyor



bir çok kezdenedim ama mail gelmiyor lütfen yardım edin

bir çok kez denedim ama aktivasyon maili gelmiyor lütfen yardım edin
kişi
kişi 2 Aralık 2016 01:19
Aktivasyon kodu gelmiyor. Sıkıntının varlığı ilginizi celbeder de çözüm getirirseniz gerçekten çok müteşekkir olacağız.
Mehmet Emir Doğan
Mehmet Emir Doğan 9 Kasım 2016 19:11
Banada aktivasyon kodu gelmedi
Mehmet Sait Çiftçi
Mehmet Sait Çiftçi 3 Kasım 2016 16:13
6 defa denememe rağmen kod mailime hala gelmedi
Gufran Yeşilyurt
Gufran Yeşilyurt 2 Kasım 2016 21:40
Merhaba,
Aktivasyon ile ilgili problem hâlâ devam ediyor bilginize...
Serhat Kıratlı
Serhat Kıratlı 31 Ekim 2016 20:14
Sayın Yetkili
Aktivasyon problemi hala devam etmektedir.yenileme yapılmasına rağmen hala sorun geçmemiştir

Bilginize

Kullanıcı Adı: serhatrastinn
Serhat Kıratlı
Serhat Kıratlı 31 Ekim 2016 15:53
aktivasyon kodu hala gelmiyor yardımcı olacak büyüklerime şimdiden teşekkür ederim...
Emirhan
Emirhan 28 Eylül 2016 18:35
Bana hesap aktivasyon maili gelmiyor
Murat
Murat 17 Eylül 2016 17:23
e posta adresi benimdir kayıt olmak istedim ama aktivasyon kodu bir türlü gelmiyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
mavisimtra
mavisimtra 16 Eylül 2016 23:05
Цитата: mavisimtra
aktivasyon kodu bekliyorum bende foruma giremiyorum

Sayın Yetkili
Aktivasyon problemi hala devam etmektedir.yenileme yapılmasına ragmen hala sorun aşılaamamıstır

Bilginize

Kullunıcı Adı: efetimi87


sorun çözüldü bugun kod geldi bilginiz olsun devrelerim komutanlarım
mavisimtra
mavisimtra 15 Eylül 2016 16:36
aktivasyon kodu bekliyorum bende foruma giremiyorum

Sayın Yetkili
Aktivasyon problemi hala devam etmektedir.yenileme yapılmasına ragmen hala sorun aşılaamamıstır

Bilginize

Kullunıcı Adı: efetimi87
bigbang0101
bigbang0101 9 Eylül 2016 09:40
ben şimdi yaptım ge!di tekrar deneyin yada yeni üye o!un ...

arkadaslar duzeltılmıs bende yaptım oldu 
Merat
Merat 8 Eylül 2016 04:27
maile aktivasyon kodu gelmiyor. Lütfen ilgilenirseniz Teşekkür ederim.

Aktivasyon kodu gelmiyor  Sevgili  komutanlarım
YIGITOGLU
YIGITOGLU 7 Eylül 2016 14:12
4 kez tekrar göndermeme rağmen mail hala gelmedi bilginiz olsun.

bendede gelmiyor

harun
harun 6 Eylül 2016 20:47
hayır hala devam ediyor foruma üelik alınmıyor bi problem var ve kimse yardımcı olmuyor bugün 4. günüm aktivasyon sorununa bi çözüm veya benim üyeliğimi lütfen onaylarmısınız.

Alıntı: Mazlum Özdemir
Bende hala hata veriyor. Aktivasyon kodu gelmiyor.
Alıntı: Türker
Bende sabahtan beri uğraşıyorum babada gelmedi.
Alıntı: Efekan
Bana hala kod gelmedi mail olarak.
Alıntı: EMRE COŞKUN
aktivasyon kodu gelmiyor  sevgili  komutanlarım
Alıntı: suyuntozuf
aktivasyon kodumu hala alamadım lütfen yardım edin

Benim e-mail'e yolladığınız kod gelmiyor yardımcı olabilir misiniz?

aktivitasyon maili bircok kez talep etmeme rağmen gelmediğini söylemek istiyorum


bu soruna bir çözüm gelecek mi lütfen bilgilendirebilir misiniz
suyuntozuf
suyuntozuf 5 Eylül 2016 18:39
aktivasyon kodumu hala alamadım lütfen yardım edin

Benim e-mail'e yolladığınız kod gelmiyor yardımcı olabilir misiniz?

aktivitasyon maili bircok kez talep etmeme rağmen gelmediğini söylemek istiyorum 
Efekan
Efekan 3 Eylül 2016 12:55
Bana hala kod gelmedi mail olarak.
EMRE COŞKUN
EMRE COŞKUN 28 Ağustos 2016 21:54
aktivasyon kodu gelmiyor  sevgili  komutanlarım
cracker40
cracker40 19 Ağustos 2016 15:57
şifremi unuttum
Türker
Türker 16 Ağustos 2016 15:06
Bende sabahtan beri uğraşıyorum babada gelmedi.
Mazlum Özdemir
Mazlum Özdemir 16 Ağustos 2016 09:27
Bende hala hata veriyor. Aktivasyon kodu gelmiyor.

Ayyıldız Tim Duyuru

Kapatılan Youtube Hesabımız " AyyıldızTimOfficial " Tekrar Açılmıştır. Kanalımıza Abone Olarak Bize Destek Olabilirsiniz.

Yeni Twitter Hesabımız Açıldı ! ( 24.01.2018 )
@AyyildizTimComT Takip Et

Facebook Hesabımızı Beğenerek Bize Destek Olabilirsiniz !
Bu pencereyi kapattığınız andan itibaren yeni bir duyuru yapılmadığı sürece bir gün boyunca tekrar karşınıza çıkmayacaktır.